ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 5:22
ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 5:22
ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 5:22
ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 5:22
ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 5:22
ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 5:22
صدایِ لرزونِ زنِ همسایه که معلومه پشتش ی دنیا گریه و گله و شکایته .. میگه خسته شدم از دست همتون .. حتی از دست تو ! و صدایِ آرومِ مرد که واضح شنیده نمیشه و صدای گریه ی دوتا بچه بین این دو نفر ! لعنت به زندگیِ آپارتمانی .. لعنت به نزدیکیِ فیزیکیِ آدم ها حتی از پشت دیوار هایی که خیلی شیک مزین شدن به کاغذ دیواری هایی با زمینه ی آبی و گل های سورمه ای و سبز .. و لعنت به زمانی که نه کتاب خوندن و نه موسیقی گوش دادن حواست رو پرت نمیکنه! ولعنت به زمانِ بودنت وقتی که نیستی .. حالا دیگه وقتشه بری سرِ کمدِ چوبیِ قد کوتاه گوشه ی اتاقت .. اون ژاکتِ خاکستری و مشکیتو تن کنی .. شالتو از لبه ی صندلی میز غذا خوری برداری و کتتو بندازی روی شونه هات و جیبهات رو چک کنی تا سوییچ ماشین یادت نره ! من اینجا هنوز دارم میشنوم صدای زن رو .. و حااا صدای مرد بلندتر شده و بچه ها ساکتن .. دعواشون سر خانواده هاست .. چقدر پر از دلهره ست این صدا ها .. در ماشینتو باز کردی .. استارت زدی تا موتور ماشین گرم بشه بعد از چند دقیقه راه می افتی .. بخاری رو روشن کردی .. کم کم بخار روی شیشه ها از پاینن تا بالا محو میشن .. پشت چراغ قرمزی .. و حواست ب قشنگیه نور قرمز لابلای بارونِ ! من دارم ب این فکر میکنم که حالا وقتشه بیاد .. وقتشه بیاد و بگه علی عشقی تا قاتل شدن فاصله ای نداره و بلیط تئاتر سجاد افشاریان رو از جیب توییه کتت درب بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me...ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 5:22
بری تو خیابون داد بزنی:
کسی نیست برای چهار کلوم حرف حساب زدن ؟
ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 5:22


ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 5:22
بچه ک بودم وقتی برف میومد و هوا سرد بود ی وان داشتیم سفید رنگ بزرگ .. مامان میرفت تو حیاط پرش میکرد از برفمیاورد تو خونه یه پارچه ی بزرگ مینداخت زیرش مینشستم کنار بخاری تو سینیِ گردِ استیل .. ادم برفی درست میکردم چقدر با چیزای کوچیک خوش بودیم و چقدر کم توقع ...+هربار ک برف میاد یاد فیلم نارنیا میفتم .. اون کمد که وقتی درش رو باز میکردن اسلان رو میدیدن و اون جنگل خوشگلی ک واردش میشدن +فقط ی ساعت برنارد نیاز دارم تا خودمو برسونم اینجا :)ی آهنگ از علیرضا آذرگرمای بخاری برف های روی شیشه ی ماشین رو آب کنه و تا تهِ دنیا اگه ترافیک باشه اصلا مهم نیست :)بشینی تو ماشینگرمای ملایم بخوره ب صورتتگرماش یخ نوک انگشتات رو آب کنه ! و گز گزش رو بندازهو همچنان آذر بخونه .. نه ترافیک تموم شهنه رنگ زرد و قرمز چراغ ها لابلای قطره های برف آب شده رو شیشهو نه صدای آذر+ ۱۰ بهمن ۹۶پ.ن: دلم تنگ شده واسه ی سه چهار سال پیش دوران دانشگاهو تمام اتفاقات خوب و بدی که یه دوستیه ناب رو رقم زد !دلم میخواست یک سال وقت داشتمبرمیگشتم و تند تند همه رو مرور میکردم و ی جاهایی رو ک نمیشد ازشون گذشت میکندم .. میذاشتم تو جیب پالتوم و با خودم میاوردم ب الآنم !چرا نمیشه یبار مث تو کارتون و فیلم ها و قصه ها زندگی کرد ؟! بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me...ما را در سایت بزرگداشت مولـانای جان .. photo by me دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 195 تاريخ: چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 5:22